Vyplňte informace o svojí cestě – zabere vám to pouhých pár minut.
Letiště odkud jste odlétali. Jde o letiště, kde jste svou cestu zahájili – a to i v případě mezipřistání.
Letiště, kde jste původně měli přistávat.
Zvolte možnost „Změna času odletu", pokud letecká společnost změnila čas odletu o méně než 14 dní před plánovaným odletem.
Zvolte možnost zrušeno z důvodu koronaviru, pokud potřebujete pomoci s vrácením peněz za nevyužitou letenku.
Zadejte své zpoždění oproti plánovanému času příletu
Jaký důvod (pokud vůbec) vaše aerolinka uvedla jako příčinu zpoždění?
Uveďte, za kolik osob chcete požádat o odškodnění.
-
+
Uveďte, který den jste původně očekávali, že dorazíte do cíle.
Let, který způsobil zpoždění. Číslo letu se často skládá z 2-3 písmen a 2-3 čísel. Číslo letu naleznete ve Vašich cestovních dokladech.
Číslo letu letu, který byl zmeškán kvůli zpoždění letu předcházejícího
Číslo letu bývá kombinace písmen a číslic, např. OK508
Pokud máte další informace o svém zpoždění, napište nám je.